WeHeartit




Först och främst måste jag tacka för alla fina gratulationer jag fick här igår! Så himla fint av er att ta er tiden att kommentera.
 
Idag slutade vi tur nog väldigt tidigt, tur nog. Min förkylding som varade i 2 veckor ungefär var äntligen över i måndags. Trodde jag. Idag vaknade jag med världens huvudvärk och tryck i bihålorna. Så direkt när jag kom hem somnade jag i soffan och vaknade upp en stund senare, och mådde fortfarande lika dåligt. Nu ska jag ta det lugnt, äta, plugga och hoppas på att det inte blir värra än vad det är idag. Hela helgen är full med kalas för mig så det är inte riktigt lägligt att bli sjuk nu. Nu låtsas jag att jag pluggar, fast jag egentligen kollar runt på WeHeartit. Jag älskar verkligen att kolla runt bland inspirerande bilder och drömma mig bort till det väldigt snart kommande sommarlovet och framtiden. 

Kommentarer:

1 Elin Gåhlin:

Usch vad jobbigt! Hoppas du mår bättre snart!:)

2 Elin:

Vilken tråkig tid att vara sjuk:(
Sv: Tack, den kommer från h&m fast för ca 2 eller 3 år sedan:)

Kommentera här: