Nationella provet



Idag hade vi som sagt nationella/slutprov i matte3c hela dagen. Usch säger jag bara. Jag har verkligen ingen aning om hur det gick, så nu får jag bara hoppas på det bästa. Vi hade prov i totalt 4 timmar, och det var det enda vi hade idag. Nu känner jag mig fortfrande helt slut i huvudet så ska försöka ta det lugnt resten av dagen och ta ikapp all sömn jag förlorade igår på grund av allt pluggande. Jag slängde i mig en smoothie när jag kom hem för att få upp energin lite, men känner hur jag bara börjar bli tröttare och tröttare nu. Sjukt att man kan bli så trött av ett prov egentligen? Jag tror dock den störta delen ligger i all stress man bygger upp för det är just ett nationellt prov, och att när det nu har släppt så kommer allt på en gång. Som tur är har vi sovmorgon till halv ett imorgon så jag kan verkligen sova ut och ta det lugnt!

Kommentera här: