Kalas för hela slanten



Det har varit väldigt mycket nu det senaste, så jag har som sagt lagt bloggen lite åt sidan. I torsdags hade jag som sagt artonårsfest. Några kompisar sov över här och hjälpte mig städa dagen efter, vilket gick förvånansvärt snabbt. Efter att vi hade ätit frukost och gjort iordning allt samt att jag hade fräschat till mig så gick jag ner till stationen och tog tåget ut till Jimmy. Jag blev dunderförkyld förra måndagen och låg mest som en zombie i min säng fram tills onsdagen, men jag kämpade mig till skolan då vi bland annat hade nationella som inte vore så bra att missa. Så i fredags blev förkylningen ännu värre och jag kände mig inte alls kry hos Jimmy. Trots det gick vi en sväng på stan för att kolla lite, samt att jag skulle köpa en present till hans pappa som har fyllt 60 år. Då hittade jag denna godingen jag har på mig på bilden. Världens skönaste byxdress. Vi grillade även lite med Jimmys kompisar på kvällen, men vi gick hem väldigt tidigt då jag som sagt inte kände mig riktigt kry. Hela lördagen var det sedan kalas för Jimmys pappa med öppet hus fram, vilket var supertrevligt, men Gud så trötta vi var när vi kom hem sen. Vi åkte strax innan 12 och var inte hemma förrän närmare 22. Jag har även lyckats smitta ner Jimmy mitt i allt med! På söndagen var det även då lite firande för Jimmys pappa, men då bara för familjen. Vi möttes upp i Skultorp för att spela Shuffle Board vilket var riktigt kul faktiskt! Det var något nytt för oss alla och vi kan nog alla konstatera att det var mycket svårare än det ser ut! Sedan gick vi ut och åt på Rivieran allihopa vilket var mysigt. Nu måste jag dock återgå till mina matteböcker då vi jag kursprov på torsdag i Matte3c.

Kommentera här: