Artonårsfest





Hej, nu var det ett tag sedan jag skrev här men jag har haft fullt upp hela tiden med bland annat kalas, och då har jag inte fått någontid till att skriva här. I torsdags så hade jag en lite artonårsfest hemma hos mig. Jga fyller ju inte förrän om 8(?!) dagar, men är upptagen helgerna framöver så tänkte att jag passar på nu när hade ne långhelg. Det blev en väldigt lyckad kväll med mycket skatt. Tyvärr glömde jag bort kameran alldelles för ofta så dett blev inte riktigt så många bilder som jagf hade tänkt mig, och knappt några alls på mig själv. Jag fick iallafall massor av fina presenter, v ilket var riktigt kul. Jag hade ju inte förävntat mig några presenter alls då jag inte inte ens fyller år än. Sedan överraskade även mina snälla klasskamrater mig helt plötsligt med en cheeseburgare-tårta! Jag belv så chochad då jag inte ens hade märkt att de åkt därifrån. Det var iallafall en riktigt kul, men framförallt en god liten överraskning som uppskattades av många. Efteråt stannade några kompisar kvar och sov över och vi satt och pratade tills det att vi inte längre kunde hålla ögonen öppna. Gud vad fina vänner jag har!

  

Kommentera här: